Koululaisten suunnistusmestaruuskisoissa upea tunnelma - Tapahtuma näkyvästi sosiaalisessa mediassa

Vuoden 2015 Koululiikuntaliiton valtakunnalliset suunnistusmestaruudet ratkottiin viikonloppuna Kirkkonummella. Osallistujien palautteen sekä Twitter- ja Facebook-kommenttien perusteella kisat onnistuivat mainiosti.

Kirkkonummelainen suunnistusseura Lynx järjesti Koululiikuntaliiton (KLL) valtakunnalliset suunnistusmestaruuskilpailut viime viikon lopussa Veikkolassa. Perjantaina 28.8. oli henkilökohtainen kilpailu, johon osallistui yli 1 500 lasta ja nuorta. Lauantaina 29.8. ratkottiin kuntajoukkueilla suunnistettavat viestit.

Tapahtuma oli näkyvästi esillä Facebookissa ja Twitterissä. Lukuisista kommenteista paistaa tyytyväisyys kisajärjestelyihin, maastoon ja tunnelmaan.

”Veikkolassa oli upeat kisat – paljon liikkuvia lapsia ja upea kisatunnelma. Lynx hoitaa taidokkaasti ja tyylillä kisat”, totesi muun muassa Koululiikuntaliiton toiminnanjohtaja Kristiina Jakobsson Facebookissa.

Noin kahden tuhannen henkilön ruokahuollon ohessa yksi suurimmista ponnistuksista oli majoitus. Valtaosa kilpailijoista huoltojoukkoineen majoittui kouluilla. Torstai-iltana saapuneista yli 150 yöpyi lynxiläisten kodeissa.

”Me teimme sen! Hymyt lasten ja nuorten kasvoilla kertoivat, että onnistuimme kilpailun järjestelyissä mainiosti”, kilpailunjohtaja Pekka Pajuoja sanoo.

Kilpailun tulokset:

Henkilökohtaisen kilpailun lehdistötulokset löytyvät täältä >>

Viestikilpailun lehdistötulokset löytyvät täältä >>

Kuvat:

Kilpailun kuvapankki löytyy täältä >>

Lisätietoja medialle:

Median yhteydenotot ja lisätietopyynnöt: Auli Packalén, auli.packalen(at)gmail.com ja p. 040 845 3045

Yhteistyössä: